top of page
Iris achter de bar

Feestjes zijn altijd een goed idee! 

Onze locatie is een unieke plek voor het organiseren van verschillende bijeenkomsten. Of het nu gaat om een kraamborrel, jubileum, familiedag, een verjaardag of iets anders? Het kan!

Wij hebben de ruimte, verzorgen de catering, jij regelt de gasten en samen zorgen wij dat we een dag plannen die aan jouw wensen voldoet. Hieronder hebben we een aantal opties beschreven hoe je een feestje bij ons kan vieren maar als je iets anders in gedachten hebt, laat het ons gerust weten. Wij zijn flexibel en staan open voor alle ideeën die je hebt. 

Hoe gaan wij te werk?

Zodra je een aanvraag hebt gedaan via het boekingsformulier (die je hieronder vindt) hoor je z.s.m. van mij of de gewenste datum en tijden nog beschikbaar zijn. Daarbij ontvang je ook onze brochure.. Indien er nog beschikbaarheid is plaats ik direct een optie voor je en start ik met het maken van een voorstel.

Ik maak voor je een vrijblijvend voorstel die je daarna uiteraard kan wijzigen en aanvullen naar jullie wensen. Wij zullen altijd met elkaar in gesprek blijven wat betreft de tijden, de invullingen van de happen en of er nog speciale wensen zijn. 

Brunch of lunch

Vanaf 30 personen

Wil je jouw gasten eerder op de dag ontvangen? Dan kun je er voor kiezen om een brunch of lunch aan te bieden. Wij verzorgen zowel een seated lunch als een walking lunch. Bij een walking lunch kies je 3 of 4 gerechten die wij in kleine porties rondlopen. Zo kunnen de gasten staan en zitten waar zij willen. Kies je voor een seated lunch dan plaatsen wij de tafels in groepjes door het restaurant of in 1 of meer lange tafels.

Seated lunch is mogelijk tot 50 personen*
Walking lunch is mogelijk tot 80 personen*

* dit is gebaseerd op de opstelling binnen. Door ons terras erbij te betrekken zijn grotere groepen ook mogelijk. Laat ons daarom gerust weten hoeveel gasten je zou willen uitnodigen zodat wij samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Kopie van Pasen De Kade - 2023 (2).jpg

Borrel

Vanaf 30 personen

De meeste borrels organiseren wij van 14:00 tot 17:00u wat er als volgt uit kan zien:

14:00 - Ontvangst gasten met zoete lekkernijen, gebak of tafelgarnituren
15:00 - Op tafel plaatsen wij diverse borrelplanken en we lopen 2 of 3 rondes gemengd bittergarnituur uit. 

16:00 - Om 16:00u serveren wij een luxe snack zoals een mini hamburger, patatje rendang of portie friet. Dit heeft op de gasten een verrassend effect en wordt vaak goed ontvangen. De gasten die nog verder moeten reizen hebben hiermee in ieder geval al wat meer gegeten. 

17:00 - Afronden partij, jullie kunnen rustig je drankje op drinken, cadeaus inpakken en thuis nagenieten van een heerlijk verzorgde middag! 

Dit is een voorbeeld van een middag maar je kan dit uiteraard ook uitbreiden qua tijden, invulling van de hapjes of aanvullen met een diner. 

Vraag onze brochure op om alle opties te bekijken wat betreft de happen en dranken of maak een afspraak om langs te komen.

Diner

Vanaf 25 personen

Wil jij wat groter uitpakken en langer met je gasten genieten van het samen zijn? Bied dan een diner aan. Er zijn meerder opties mogelijk, zo kun je een borrel vanaf 14:00u uitbreiden met een diner tot 19:00u. Of je start 17:00u en gaat door tot 22:00u. Wij zijn erg flexibel dus geef gerust je voorkeur aan en dan kijken wij met je mee wat er mogelijk is.

Je kunt bij ons kiezen tussen een seated of walking dinner. Bij een seated dinner zorgen wij dat alle gasten kunnen zitten, in groepjes of aan lange tafels. Bij een walking dinner maken wij een combinatie van zit- en staplekken. Dit is zeer geschikt als je liever een wat ongedwongen sfeer wil. Daarbij kunnen de gasten zelf kiezen waar zij staan of zitten. Ook kun je bij elke gang weer wisselen van plek waar je juist bij een seated dinner meer gebonden bent aan je zitplek. 

Wij werken niet met een buffet omdat hierbij veel voedselverspilling is maar heb je andere leuke ideeën dan wij horen ze graag! 

Feest

Vanaf 30 personen

Heb jij veel liever zin om te dansen? Ga daar voor een feest! (Met of zonder DJ)

Een feest bij De Kade is mogelijk tot uiterlijk 00:00u. Hoe laat je wil beginnen ligt verder aan jou. Hieronder vind je ook weer een voorbeeld van hoe een feestavond eruit kan zien 

20:00 - Ontvangst gasten vanaf 20:00u. Je kunt er voor kiezen om wat tafelgarnituren op tafel te zetten of te starten met een welkomstdrankje. 
21:00 - Wij zetten een aantal vega en vlees borrelplanken door de ruimte en komen 2 á 3 keer langs met een rondje bittergarnituur. 

23:00 - Een late night snack is onmisbaar! Rond 23:00u is het altijd wel lekker om nog wat groters uit te delen zoals een portie friet of een mini hamburger. (keuze is aan jou)

23:30 - Om 23:30u is de laatste ronde zodat iedereen nog een drankje kan bestellen en deze rustig kan opdrinken.

23:45 - Laatste nummer! Mocht je kiezen voor een DJ dan zal hij om 23:45u het laatste nummer inzetten. 

00:00 - Om 00:00u ronden wij echt af en verzoeken wij alle rusten het terras en het parkeerterrein te verlaten. De Kade zit midden in een woonwijk dus je kan je wel voorstellen wat voor een overlast dit kan veroorzaken. Maar dat neemt niet weg dat je een gezellige en geslaagde avond kan organiseren!

Wil je de avond compleet maken? Huur een fotobooth en leg de herinneringen van deze avond vast. Meer opties en aanvullingen vind je in onze brochure of neem contact op om de beschikbaarheid van jouw gewenste datum te checken.

Advies en een feestje op maat

Plan een afspraak in op locatie

Je hebt iets te vieren maar waar moet je beginnen? Misschien wil je wel 200 gasten uitnodigen of een band laten komen, een photobooth plaatsen of je wil het terras in een bepaald thema versieren. Bij ons is veel mogelijk, zolang we het maar met elkaar bespreken. 

Ik nodig je daarom graag uit om langs te komen bij De Kade. Ik laat je onze locatie zien en we bespreken jouw wensen en alle mogelijkheden. 

Tot snel!

Iris Balm
Het restaurant / de binnenlocatie

Sfeerimpressie

Bekijk hier foto's van de locatie, het eten, de sfeer, het terras en het restaurant.

bottom of page